Bday and shit!

I fredags hade jag förfest hos mej för att tidigt fira min födelsedag som var iförrgår alltså måndag! Hade jätte kul i fredags hos mej med mina fina vänner och vart det sämst då vi kom till krogen då kön var jätte lång och musik sög! 
Lördag chillade jag med mina höror och söndag likadant. På måndag blev jag 19 och då blev jag först bjuden på thai lunch av Majkel och mot kvällen åkte jag med Widian, ibbe, Azad, Mert och sedan kom även Ezgi och Erik så bowlade vi, dock bowlade jag inte haha för var så trött, så kollade bara på. 
Tisdag har jag sovit uuuuuut och pratat massa telefon med Mert och Azad som är i Stockholm nu... Så avis.... Ska fira nyår med dom där så bara å härda till nästa vecka! Varit och köpt julklappar med mamma ikväll och därefter häng med mina höror hos Widian. Just nu är klockan prick 03:00 och jag är inte ens lite trött.. Ska upp tidigt imorn och fixa massa saker så hoppas jag kan somna snart! 
Ångrar att jag inte tog massa bilder under fredags kvällen då vi firade mej.. Men här är ett par stycken iallafall! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback