Long time no see!

Eeey, längesen man var in här och skrev några rader! Har velat uppdaterat flera gånger men ändå inte gjort det (?) men nu så! Kommer väll bli några uppdateringar i veckan, när jag känner för det liksom. 
Vad har hänt i mitt liv sen sist jag uppdaterade här? Jo jävligt mycket! Livet är ju som en bergodalbana ingen rak väg man går på här i livet, nope så enkelt äre icke. Men man lär sej mycket på vägen vilket är det bästa med våran färd här i livet. Det är lätt att vara efterklok in life but u know what? Life goes on!:) Man lär sej av sina misstag och när man väl lärt sej så är det ända man kan göra att göra bättre!
Iallfall så mår jag jävligt bra! Lite kämpigt med plugg men det går bättre nu än vad det gjorde i början av skolstarten. Jag går halvtid i skolan också jobbar jag som vikarie på två skolor det är verkligen jätte kul, I Love it!
Vad gör jag nu förtiden på fritiden? Jag umgås med mina vänner mesta dels grabbarna, jag drar ut å festar för ofta haha, jag var på harem night kryssning med tjejerna för 2-3 veckor sen vilket var dunder!!!! 
Just nu känner jag bara att jag är så glad att jag är omringad av så fina vänner som jag har Och min familj, they are all the bomb<3 
Har sjukt många bilder jag skulle vilja dela med mej av men orkar inte bläddra igenom mitt kameralbum på mobil då jag har över sex tusen bilder haha men här är några få från den senaste månaden! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback