2016

Hej 2016!
Dålig uppdate det har varit, i know. Ska försöka ändra på det! 
Mitt nyår? Det var toppen bra!! Åkte ner till Stockholm tillsammans med Johanna tre dagar före nyår alltså den 29e. Första kvällen drog vi till mall of Scandinavia och shoppade. Dagen där på gick vi på stan och runt i kista med Mert, andre, Azad och även dibba! Träffade även Melinda en sväng som jag inte träffat på 2 år I think(?) efter allt shoppande hade vi film och spel kväll! 
Dagen efter det var det den 31a och då gjorde vi oss iordning och förade allihop tillsammans sedan tog vi tunnelbana till Globen där vi skulle på harem night club och fira in det nya året. Det var sååååååå kul! Man känner sej verkligen hemma där haha, iaf gjorde vi det! Musiken va perfekt! Kurdisk persisk, arabisk, hiphop & RnB, dancehall musik osv osv så bra! Plus så uppträdde kaliffa och en jätte känd persisk artist som heter mansour, kvällen var perfekt!
Dagen efter drog jag, Johanna, Mert och andre till stan och åt. Senare åkte Johanna hem till Sundsvall. Vi andra satt och chillade på Waynes osså kom bafrin och gjorde oss sällskap. Efter ett tag gick vi mot tågstationen för att bafrin skulle ta tåg till Västerås och Mert och andre till Gävle. Så var jag ensam kvar men som tur var kom mina föräldrar precis till Stockholm då så dom hämtade upp mej och vi åkte hem till bafrins familj. Så senare möt kvällen drog jag och Narin, schalom och Berfin till wanasa å chillade med några där och rökte vattenpipa å inann hemgång vart det nattkäk såklart. Dagen efter det alltså igår så åkte vi till mall of Scandinavia med familjerna och shoppade mot kvällen åkte vi till wanasa igen dock denna gång med några andra! As kul och mysigt. 
Idag åkte vi till Farsta och shoppade lite till en sista gång innan hemfärd. Bafrin kom tillbaka till Stockholm vid middags tid så vi alla drog och käka Kina mat och hade det jätte mysigt innan vi tog farväl och åkte hemåt mot Sundsvall. 
Hoppade direkt in i duschen då jag kom hem och just nu ligger jag i sängen och pratar med Mert i telefon. 
Lite bilder ifrån Stockholms resan här nedan! 



























 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback