Chris Brown - liquor đŸŽ¶

Shus, igĂ„r Ă„kte jag ner till stan och trĂ€ffade Mert och Ă„t pĂ„ coffehouse. Senare kom Sam sĂ„ gick vi en runda pĂ„ stan sedan drog Sam hem och jag och Mert till sporthallen dĂ€r jag kolla pĂ„ grabbarnas trĂ€ning enstund. Sedan tog jag bussen till ljusta med uros och vi drog till gĂ„rden dĂ€r Widian jobbade och chillade med henne. Efter hĂ€ngde Widian med hem till mej sĂ„ chillade vi bara. 
Idag har jag varit pĂ„ Birsta en svĂ€ng with the family och hĂ€lsat pĂ„ lilla Hera (hunden hĂ€r nedan pĂ„ bilden med mej) hon Ă€r dock inte sĂ„ liten lĂ€ngre kroppsmĂ€ssigt! Sedan Ă„kte vi hem Ă„t middag och dĂ€refter tog jag bussen ner till stan och mötte upp Mert ossĂ„ drog vi senare till Edvin och chillade dĂ€r. Widian kom Ă„ vi drog till donken och sedan hem till henne enstund. Kom hem för ett tag sen och ligger i sĂ€ngen just nu och Ă€r trött men Ă€ndĂ„ pigg samtidigt pĂ„ nĂ„tt vrickat sett(?) vill ut och Ă„ka pulka!!!! Planerat Ă„ göra de till helgen med Widian haha fett kul. 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback