Seg helg.

Kan börja med och säga att jag börjat jobba heltid nu på kristna oasen skolan! Började direkt efter jullovet alltså i torsdags. Sömn rytmen är såklart inte på topp efter att man haft lov. I fredags efter jobbet åkte jag hem och tog en nap för jag var helt slut. Senare skjutsade pappa mej till Edvin där jag chillade med gubbarna och även Widian, men jag var heeeelt slut hela kvällen. Lördag var jag också heeeelt slut hela dagen. Låg i sängen hela dan. Drog ut en sväng med bilen och chillade med Mert och pratade om allt mellan himmel och jord. Är så glad att jag har den människan i mitt liv. Iallafall så vid tolv kom Ezgi och hämtade upp oss och vi åkte till Max och åt nattkäk tillsammans med Widian, emre och özlem, chill. Idag söndag har jag städat hela övervåningen och varit på Birsta en sväng med the family och shoppat lite. Kom hem och åt och duschade och resten av kvällen har jag bara pratat telefon med Mert. Klockan är 3 just nu och om 3 timmar ska jag upp för att göra mej iordning och sedan ta bussen mot jobbet. Hoppas jag somnar snart så jag iallafall får nån timmes sömn.. Pz. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback